لوگو-آیکیدو-استاد-اصفهانی

آیکیدو جهانی

آکادمی بین المللی
آریانا آیکیدو آی کی کا

لوگو-آیکیدو

آکادمی بین المللی
آریانا آیکیدو

درباره اصفهانی دوجو

اصفهانی دوجو :

در سال ١٣٨١ با بازگشت استاد عبدالحسین اصفهانی از ژاپن پایه گذاری گردید و مشغول به تعلیم و تربیت شاگردان خود در ایران نمودند.همزمان باهماهنگی سازمان جهانی احکام هنرجویان خود در سطح جهانی را نیز صادر می‌نمودند.

اکادمی آریانا

در سال ٢٠٢٠ میلادی، آکادمی آریانا به ریاست استاد عبدالحسین اصفهانی در سازمان جهانی (همبودوجو) ثبت گردید و یکی از چهار دوجو رسمی ایران گردید.با تصمیم ریاست جناب استاد اصفهانی، دوجو تحت عنوان آکادمی ثبت گردیدتا راه ایشان در آینده برای تمامی اساتید ایشان هموار باشد و اساتید ارشد این دوجو اعضا چارت  این اکادمی در سازمان جهانی توکیو گردیدند.

باتمرینات هنررزمی آیکیدو قدرت ذهن و تمرکزرا تقویت می کند.

 مهارت های زندگی

یکی از بزرگ ترین قدرت های در اختیار انسان قدرت ذهن و تمرکز توسط آن است. این قدرت همراه با تخیل درون ذهن می تواند خوشبختی یا ناراحتی، موفقیت و
شکست و فرصت ها و موانع را برای انسان ایجاد میکند.افکار ماده اصلی تشکیل دهنده قدرت ذهن بوده و وقتی به آن احساسات و تمرکز اضافه شود، قدرتمند شده و بر زندگی شما تاثیر می گذارد. افکاری که از ذهن می گذرند مسئول تمام اتفاقات زندگی هستند، اما ما به همه آن ها دسترسی و تسلط نداریم.
وقتی همه قدرت ذهن و جسم فردی متمرکز شده توانایی حل مسائل حتی سخت ترین آن ها راحت می شود. اما افزایش نیروی تمرکز و ذهن نیاز به تمرین و مهارت داشته و به سادگی نتیجه مطلوب به دست نمی آید. در این مقاله به بررسی قدرت ذهن، قدرت تمرکز ، مزایای افزایش آن و راه های
باطریق تمرینات چاکراها افزایش آن پرداخته شده است.

به زبان چینی همان نیروی دررونی است (چی گفته می شود.) و زبان ژاپنی همان نیروی دررونی
(کی گفته می شود.)کی انرژی زندگی وحیات است که دربدن ما جریان دارد.کی بدن رابه حرکت
وا می دارد واز آن در برابر بیماری ها و درد محافظت میکند. سلامت انسان بستگی به کیفیت،مقدار
و تعادل کی در بدن ودرمحیط زندگی نقش دارد.درهنررزمی آیکیدو (گی) استفاده میشود

هنررزمی آیکیدو  اصفهانی دوجو

お願いいたします

برچسب ها:

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *